Harika Opencart Temaları - Opencart Shoppica - Gecco - Kinder - Sellegance Teması

Harika Opencart Temaları - Opencart Shoppica - Gecco - Kinder - Sellegance Teması Harika Opencart Temaları - Opencart Shoppica - Gecco - Kinder -
Sellegance Teması Reviewed by Doğan on 03:21 Rating: 5

62 yorum:

  1. linki mail atabilirseniz sevinirim..

    YanıtlayınSil
  2. Shoppica süper tama
    KArdeş Download Linkini Bekliyorum. Çok Aradığım bir tema Yollarsan sevinirim.
    Teşekkürler

    YanıtlayınSil
  3. 1.5 versiyonu için olanı mail atar mısın teşekkürler

    YanıtlayınSil
  4. Mail kUtunuzu kontrol edebilirsiniz

    YanıtlayınSil
  5. selamlar link alabılırmıyım dostum ilgin için sagol. iyi çalışmalar.

    YanıtlayınSil
  6. Merhaba, rica etsem shoppice icin link alabilir miyim? Simdiden tesekkurler

    YanıtlayınSil
  7. Kaldıysa bende alabilir miyim link Doğan!

    YanıtlayınSil
  8. Slm, shoppice icin link alabilir miyim? tesekkurler

    YanıtlayınSil
  9. bende link alabilirmiyim.. özellikle kinder :)

    YanıtlayınSil
  10. mail atıldı biraz gecikti kusura bakmayın iş yoğunluğu...

    YanıtlayınSil
  11. merhaba paylaşm için teşekkürler mümkünse link alabilirmiyim shoppica teması icin.

    YanıtlayınSil
  12. Benimde çok aradığım bir tema mail adresime gönderirseniz linki çok sevinirim... şimdiden tesekkurler

    YanıtlayınSil
  13. Merhaba download linkleri rica etsem banada gödnerebilirmisiniz. Şimdiden çok tşk. ederim.

    YanıtlayınSil
  14. Murat Kahraman16 Nisan 2012 23:27

    Merhaba,
    temaların download linklerini gönderebilir misiniz ?
    iyi çalışmalar

    YanıtlayınSil
  15. Oldukça güzel bir tema. Linkini atarsanız minnettar olurum. Şimdiden desteğiniz için teşekkürler.

    YanıtlayınSil
  16. merhaba. Ben de link alabilir miyim?

    YanıtlayınSil
  17. bende isterım tsk ederım şimdıden :) şablonu kullanmıcam sadece ıncelıcem

    YanıtlayınSil
  18. download adresini gönderir misiniz?

    YanıtlayınSil
  19. merhaba, hangisi olursa olsun. temeları atabilirmisiniz

    YanıtlayınSil
  20. bu temayı nerden nasıl türkçeleştirebiliriz arkadaşlar? ben siteme türkçe dil paketi yükledim ancak bazı tanımlanmayan değişkenler var sanırım hata veriyor türkçeye geçtiğim zaman. tema için tanımlanmamış bu değişkenlerin hangisi olduğunu nasıl bulurum ve nereden eklerim acaba? biri yardımcı olursa çok makbule geçer şimdiden çok teşekkür ediyorum. Saygılar

    YanıtlayınSil
  21. Selam,
    http://www.ergezer.com/cufon-turkce-karakter-sorunu-nasil-cozulur.html sanırım bahsettiğin cufon karakterleri ile ilgili birşey verdiğim linkten çözebilirsin
    kolay gelsin

    YanıtlayınSil
  22. Merhaba kardesim. emeğine saplık paylaşım için tsk ederim. opencart shoppica tr temasını linkini atarsan çok memnun olurum. hayırlı işlerin olsun kardesim

    YanıtlayınSil
  23. Merhaba shoppicayı mail ataiblir misin

    YanıtlayınSil
  24. Merhabalar dogan shopica için link atabilir misin.

    YanıtlayınSil
  25. shopica için bir link alabilirmiyim?

    YanıtlayınSil
  26. indirme linkini mail atarmısın

    YanıtlayınSil
  27. Teskler Arkdasım Elıne saqlık Her hangi Bir Acigi Yoksa Link alabilirmiyim
    Emegine saglık Bu Arada..

    YanıtlayınSil
  28. Shoppica için download linkini atabilirmisinz ?

    YanıtlayınSil
  29. sellegance-responsive-and-clean-opencart-theme temasının linkini email atar mısın teşekkür ediyorum.

    YanıtlayınSil
  30. Doğan bey selamlar, download linki alabilir miyim?

    YanıtlayınSil
  31. Merhaba, shoppica indirme linkini bende alabilirmiyim ?

    YanıtlayınSil
  32. shoppicayı begendim elinize saglık güzel döküman. link alabilirmiyim..

    YanıtlayınSil
  33. link rica edebilir miyim ?

    YanıtlayınSil
  34. Slm, shoppice icin link alabilir miyim? tesekkurler

    YanıtlayınSil
  35. hocam link alabilir miyim

    YanıtlayınSil
  36. Çağatay Koçtuğ4 Ağustos 2012 14:30

    Merhaba download linkleri rica etsem banada gödnerebilirmisiniz. Şimdiden çok tşk. ederim.

    YanıtlayınSil
  37. Çağatay Koçtuğ10 Ağustos 2012 14:34

    Doğan kardeş bu temalar hangi opencart versiyonuna uyumlu ?

    YanıtlayınSil
  38. merhaba. link alabilirmşyim bende. teşekkürler

    YanıtlayınSil
  39. merhaba linki yollar mısıonız

    YanıtlayınSil
  40. Link alabilirimiyim

    YanıtlayınSil
  41. linkleri alabilirsek cok sevirinirim tesekkurler

    YanıtlayınSil
  42. 1,5 için Merhaba download linkleri rica etsem banada teşekkürler

    YanıtlayınSil
  43. Banada link gönderirseniz sevinirim

    YanıtlayınSil
  44. http://u6258882.letitbit.net/download/40427.4171c031486a134fdbb9c02f102a/shoppica-premium-open-cart-theme.rar.html

    YanıtlayınSil
  45. hocam şopika ve diğer temaların linkini e mail atarsan sevinirim

    YanıtlayınSil
  46. I like the worthwhile info you supply within your posts.I’ll bookmark your blog and investigate yet again listed here recurrently.I’m quite convinced I will be taught quite a bit of recent stuff perfect right here! Excellent luck for the subsequent!

    YanıtlayınSil
  47. banada linkini atabilirmisiniz ?kaldıysa

    YanıtlayınSil
  48. hocam cok aradıgım site bu ya banada link atabilirsen sevinirim?

    YanıtlayınSil
  49. burası güzel2 Ekim 2015 02:24

    mis gibi yazı sağol

    YanıtlayınSil
  50. sebepsiz fırtına6 Ekim 2015 17:11

    saol

    YanıtlayınSil
  51. semih boyraz9 Ekim 2015 13:47

    dünya alem bir yana sen bir yana doğan abi

    YanıtlayınSil
  52. 3 gündür bunu arıyordum çok sağolun

    YanıtlayınSil
  53. Merhaba 2.0.2.0 sürüm için link rica edebilirmiyim ?

    YanıtlayınSil
  54. paylaşımlarınız için tşkler.

    bir paylaşımda ben yapmak istedim.
    inşallah işinizi görür

    Opencart theme
    http://reliabledownloads.org/file/05776c9

    YanıtlayınSil
  55. merhaba,bu warezli opencart temalarının içinde kart bilgilerini alan kodlar varmış bu bilgi doğru mudur?
    yani kullanmamızın herhangi bir sakıncası var mı?
    belli bir süre geçtikten sonra temanın hostingden üretici şikayeti tarafından silinme durumu olabilir mi?
    beni bilgilendirir misin teşekkürler..

    YanıtlayınSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.